mandag 27. august 2012

Stor gutt..

..trenge stor seng!
Derfor va gleden stor når den nya sengå blei montert og plassert.
Då hadde storebror allerede kvar kveld i ei veka sagt;
"Når eg får den nya, stora sengå, ska eg sova godt mamma!"







Og jammen stemte det og!
Han sove som ein stein.
"Hulå" under sengå e veldig populær,
spesielt lampå som han kan styra med sjøl.
Eg e veldig fornøyd!
Og bedre blir det når eg får hengt opp gardiner foran åpningen.
Kim ønske seg vel ikkje ein liten krok, 
heilt for seg sjøl!



15 kommentarer:

  1. Så flott, der stortrives han nok ja:)
    Freshe fine farger, og artig med hule, hihi...
    Er så herlig når du skriver på dialekt, og slik snakker min farmor, så jeg kjenner igjen dialekten:) HERLIG ♥

    SvarSlett
  2. Så fint! Skjønner godt han ble fornøyd. Jeg kjenner at jeg ønsker meg "ei hulå" jeg også, hihi.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!: Vi vurderer å sette inn køyeseng på jentenes soverom, men er så spent på hvordan det vil gå for den eldste.
    Syntes du det gikk greit med "køye" seng overgangen?

    SvarSlett
  4. Stas med ny seng:-)
    Og barnerommet er jo bare såå kult!!
    Digger alle de fine detaljene!

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann! FLott blogg du har!
    Jeg lurte på hvor du har kjøpt barnesengen? Akkurat en sånn jeg er på utkikk etter.
    Vennlig hilsen Tina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den sengen har me kjøpt på Living! veldig fornøyde :-)

      Slett
  6. Så fint det blei, Hanne ! Tenke ei sånnei på Helle sitt rom og når den tid komme=)

    SvarSlett
  7. Veldig kul seng! Matcher hele det stilige rommet, du har god smak! Og jeg lurer også på hvor du har kjøpt senga og hva den kostet? Leter etter en sånn..

    SvarSlett
  8. Knallstilig! Skjønne godt at fine storebroren e fornøyd! :)

    SvarSlett
  9. Så utrulig flott seng,kjempefint rom:))
    Likte plassen under sengo,sikkelig koseplass:)

    SvarSlett
  10. Så fine seng, og ikkje minst hålå under der!! Heldige S!!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei igjen:)
    Takk for flott bidrag i min utfordring:)

    Ha en fin fin dag!!

    SvarSlett
  12. Thank you very good website, I really like this template, looks great.

    SvarSlett
  13. For en fin blogg du har, og så fint rom han har! Jeg sydde gardiner selv til lignende seng. Veldig kjekt med hoppende glade barn!

    SvarSlett
  14. kjempefint rom
    så kjekt at du valgte litt utradisjonelle farger
    dette er bra for leketrangen og kreativiteten, det er jeg sikker på.
    og god nattesøvn er vel ikke noe å klage over, heller! :)

    nyt!

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails