torsdag 20. september 2012

Kreativ mamma

"Kreativ mamma
-bloggernes beste hobbyprosjekter"

Det e tittelen på ei ny hobbybok,
eller DIY-bok om du vil, som ska lanseras 15 oktober.
Den e stappfull av gode og enkle "gjør det selv" prosjekter,
og eg har vært så heldig å få bidra med noen av de.
Utrolig gøy!
Sengetøyet på bildene under e ett av de.






Lille frøkna har begynt å sei "ooooo" te det mesta,
og eg e fornøyd med å få fanga det på bilde.

Nå e det bare å venta på at den rykande ferske bokå havne i postkassen!
Den komme fra JM Stensens forlag,
og kan ittekvart kjøpas gjennom meg.
Men inntil videre kan du gå her for å lesa mer.
Ha ein fin kveld!

12 kommentarer:

  1. Så gøy å få bli med i en slik bok. Fint sengetøy!

    SvarSlett
  2. Så gøy at du skal være med i boka! Grattis! Superfint sengetøy :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Gleder meg til å få sett alle bidragene i denne boka! Superfint sengetøy, og såå herlig jente!! Har også ei på den alderen, og man smelter jo helt av alt de finner på å gjøre eller si ;o)

    Fin torsdag til deg, plutselig helg!!

    SvarSlett
  4. Haha, akkurat slik gjør datteren min også! De er sååå herlige når de har det uttrykket i ansiktet! Gledre meg til å se boken i butikken så jeg kan få skaffet meg ett eksemplar ;)

    SvarSlett
  5. Kjempegøy!! Gler meg til å sjå! Du er flink!

    Klemklem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Så spennende Å få være med på noe slikt da:-)

    SvarSlett
  7. Denne boka høres spennende ut. Og så fint sengetøy du har sydd. Er det ene stoffet det du byttet med meg? Kjempefint ble det. Jeg har sydd putetrekk og pysjbukse av det.
    Ha en nydelig helg.
    Klem :-)

    SvarSlett
  8. Hei! For en fin blogg du har! Jeg er ny leser og har allerede lagt deg til på Bloglovin:) Kan jeg spørre hva fargen du har på fondveggen i stua heter? Den er så kul! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg huske faktisk ikkje kass farge det e! Men e veldig fornøyd med den :-) Tror kanskje det va industrigrå... :-)

      Slett
  9. koselig sengetøy og skjønn tulle du har
    har du vært innom hos meg etter trekninga av lotteriet, forresten?

    SvarSlett
  10. Så fint sengetøy!!! Og heldig du e!!! Kjempe mange fine bilder på bloggen din ;) og instagram! ;) Søte dokka her over!

    SvarSlett
  11. Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

    davia leather
    new game kids
    toko jaket kulit murah di garut
    jaket kulit asli domba
    jaket kulit jakarta
    jaket kulit
    abwaba
    permainan terbaru
    layali store
    permainan games memasak
    permainan memasak sara
    permainan games barbie
    tozca leather

    SvarSlett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails