fredag 14. september 2012

Svart kvitt

Nå e vel eg ein av dei som har vært glad i svart kvitt ganske lenge.
Og jammen e eg fremdeles lika begeistra. 
Nytt "kunstverk",
som ska henga på kjøkkenet ved siden av barnekunsten fra forrige innlegg,
koste knapt ei krona.
Det enkla e ofta det besta,
seie de....





Ka syns du?
Stilig eller kjedelig?
Ønske deg uansett ei fortreffelig helg,
eg har fri!
Yay!

Pssst...
eg har nåke eg glede meg te å fortella!
Og nei, eg e ikkje gravid te tross for babyboom i blogglandia ;-)

9 kommentarer:

  1. Najs!
    Likte det godt!

    God helg, nyt frihelga!

    SvarSlett
  2. Likte d veldig godt eg og:-) god helg t deg!

    SvarSlett
  3. Synest det var veldig fint eg,elsker prikker og svart/kvitt er aldri feil:)
    Ei flott fri helg til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempefint var det:))
    sort/hvitt og prikker kan vel aldri bli feil, og slenger man på litt dymo i tillegg blir det PERFEKT; hihi:)

    God helg:)

    SvarSlett
  5. Jeg liker det veldig godt:)de plakatene du lager er superfine:)Har veldig lyst på et par til barnerommet:) Kine:)

    SvarSlett
  6. Hei igjen Hanne :)
    Jeg har trukket noen vinnere i dag, og du er en av de heldige!!
    Ta en titt innom meg og se hva du har vunnet:))

    Og send din mailadresse til line@frue.no

    SvarSlett
  7. Så flott bilde :)

    Jeg har et blogglotteri på gang så smett gjerne innom og trekk noen lodd :)

    SvarSlett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails