tirsdag 9. oktober 2012

Hjemmelaga blondebukse.

Eg har endelig fått brukt litt tid foran symaskinen igjen!
Det har eg savna. 
Nå har eg gått laus på ein gammal genser eg kjøpte på salg ein gang,
og brukt blonder fra ein avlagt topp.







Den passa perfekt te frøken Serine,
og nå klør det allerede i syfoten igjen...
Komme visst aldri i mål med sylistå mi!

I kveld kose eg meg på sofaen,
og har til og med fjernkontrollen for meg sjøl!
Haha.
Håpe du har ein fin tirsdagskveld!
Sjøl krysse eg fingrane for ei natt med søvn,
itte at minsten har vært sjuk i ei veka...


19 kommentarer:

  1. åååå så fin hu blei i den! Så flink du e :)

    SvarSlett
  2. Ååå så nusselig. Den boksa var så søt og det var jenta di å :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin. Så flink du er! Søt jente som har den på også da;-)

    SvarSlett
  4. Så fine blondebuksa! Flinke deg! Forstår godt at det klør videre i syfoten, for jo meir ein får laga, jo meir klør det. Iallefall her;-)
    Nå har syfoten min stabilisert seg på overkommelige kløe, trur den forstår at det ikkje blir sying på ei stund gitt! Klart me vil ha besøk av dokke i Nyehuset! Det blir stas:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrulig fine og så flink du er,skjønneste Serine i så flotte klær:)
    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Åh så nydelig! Både buksen og jenten:-)

    SvarSlett
  7. Så utrolig søt hun er!! Og buksa også var jo supersøt:)

    SvarSlett
  8. Så fin!! Du er jammen flink!! Og sytid er gull verdt :)

    SvarSlett
  9. wow!! Du imponere stadig, Hanne !! Nyyyyyydelige buksa =)

    SvarSlett
  10. Heisann:) såå fin blogg jeg kom over her!! så mye gøy å lese om:) fin stil, og ekstra gøy når du syr litt også:) legger meg til som følger:) ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  11. Så søt drakt! Du er kjempedyktig jo! Min syfot har gått i dvale kan det se ut som....men syrommet må gjøres om til gjesterom også nå, så jeg får se hva som skjer...

    SvarSlett
  12. Du e så flink!! blir virkelig inspirert te å ta fram symaskinen, men foreløpig e hobbyrommet overlassa av flyttesjau.. sukk! hihi

    SvarSlett
  13. Hærligenminhet så flott det blei!
    Du kan det der altså :o)

    Eg lurte på ein ting og eg:
    Ka bruke du som knitrpapir inni dei sanseklutene?
    Eg har ei lita tantejente og ei ny tantejente på vei ser du og kunne tenkt meg å prøve på det. Eg ser det e ei stund si du har blogga.
    Håpe alt e vel i heimen :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå, så flink du er! (Vet ikke om jeg kommenterer på riktig sted, men fikk ikke til noe annet). Utrolig nydelig!

      Slett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails