torsdag 29. november 2012

Med ønske om...

...ei fortreffelig julefeiring!
Sånn som tiå fyke nå,
med sjukdom og juleforberedelser om kvarandre,
e det tvilsomt at det blir mye aktivitet her på bloggen før etter nyttår.
Derfor vil eg ønska dåkke alle ei god jul!
Me har fått unnagjort julekortbildene,
og det e ikkje værst bare det! 
Jammen godt med alt som e gjort.






Sjarmtrollå mine...
Eg håpe det komme mer kreativt overskudd sammen med nytt år,
og at me sees her på bloggen fortare enn svint.
Følg meg gjerna på instagram i mellomtiå;

@hanneflagtvedt

God jul te deg og dine!
Klem,

5 kommentarer:

  1. Så herlige de e! Ser den at tiå fyke, det ska ver sikkert! krysse fingrer for at det har vært nok sjuka for i år vertfall.. :-) ha ei fabelaktig jul!
    klem

    SvarSlett
  2. for noen fine to :) Skjønne bilder!
    Ønsker deg en deilig adventstid - og julehøytid når den kommer. Som jeg gleder meg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så skjønne småramper :)
    Håper det er mer av juleforberedelser enn sykdom. Ønsker deg og dine en riktig god jul tilbake! :)

    SvarSlett
  4. Heia :)
    Nydelig blogg med flotte bilder Hanne :))
    Tenk 9 mnd i lag uten å vite om denne herlige drømmesida di.
    Håper sykdom og alt som hører med har fløyet sin vei.
    Godt nyttår og jeg gleder meg til fortsettelsen!
    Klem Sønnøve

    SvarSlett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails