mandag 7. januar 2013

Stoffpakker

Godt nytt år alle!
Julå e rydda ut for min del,
og jammen e det godt me litt mer plass.
Eg har rydda litt i skaper og skuffer,
og ein del må ut av huset.
I den forbindelse fant eg litt stoff,
som noen andre kan få gleden av.
Stoffene variere veldig i størrelse,
men eg kan måla de hvis noen e interessert.

Brun/svart pakke:
40 kr + frakt

Gul og orange pakke:
Solgt


Blå/turkis pakke:
Solgt


Rosa/blomstrete pakke:
50 kr + frakt. 


Hvis noen e interessert e det førstemann te mølla.

Håpe du har hatt ei fin julefeiring?
Eg glede meg te lysere tider!


6 kommentarer:

  1. Ønsker deg et godt nytt år:)
    Så masse flotte stoff du har fått rydda ut!
    Synest det var så godt at jula blei rydda ut her,blir litt enklere og reinere på ein måte:)

    Ei fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann! Fin blogg du har :)
    Jeg lurer på om du har solgt den gule pakken? Jeg er igrunnen mest interessert i det småblomstrete. Hadde vært fint dersom du kan måle hvor stort det er;)

    SvarSlett
  3. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    My name is Thanh Le, i am the owner of blog Home Design Lover
    I'd be happy if you allow me to your blog list.

    SvarSlett
  4. Heisann :o)
    Eg kunne veldig tenkt meg den brune pakken eg.

    SvarSlett
  5. Thanks lot for this useful article, nice post

    SvarSlett
  6. Den brune pakka var nydelig!
    Tenker Namaste lager noe vakkert ut av den :)

    Fin hælg!
    Siw

    SvarSlett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails